2011. február 28., hétfő

Eddie *-*

Noss. Érdekes napokat tudhatok magam mögött. (A)
Péntek: Vége volt az óráknak, utána jött a próba. Én hamarabb leléptem, rohantam haza rendet rakni meg összekapni magam, ugyanis Ákos aznap jött először hozzánk, és hát nem egy disznóólban kellett volna fogadni... ^^"
És megnézettem vele az operaház fantomját (A)
Aztán hazaértek anyuék, beszélgettünk, kitárgyalták a kígyók szaporodását, majd mennem kellett éjszakásba dolgozni.
Ákos elkísért, majd visszasétált Palotára.
Én ott Mátééknál még msneztem aztán alszás *w*
Reggel 7-kor hazaértem, aludtam 9:30-ig, majd elkezdtem készülődni, hogy időben elkészüljek.
És persze, hogy már megint kapkodnom kellett. 13:05-kor ment a buszom. 9:30-tól készülődtem.
És 13:00-kor még vizes hajjal a nadrágomat keresve rohangáltam a házban, egyik kezemben fogkefével, a másikban meg hajszárítóval.
De elértem a buszt! És még sikerült is normálisan összekészülnöm. *hero*
Bementem palotán Tescoba öcsémnek névnapjára venni valami csokit. Még volt fél órám, hogy elinduljak Lidlhez, ahol Ákossal találkoztunk, így hát leragadtam a könyveknél *-*
Nagyon is leragadtam. x'D
Röpke 10 percet késtem. Utána elmentünk főtérre, majd jött a busz, és életemben először irány Pét!
Leszállva a buszról szokatlan volt, hogy annyit kellett gyalogolni. Hát igen. Ákos nem 3 háznyira lakik a buszmegtől mint én.. xD
Amikor megérkeztünk, megszeppenten bemutatkoztam az anyukájának és pár szót beszélgettünk.
Utána Ákos megmutogatta az állatkáit. Egész hamar legyőztem a félelmem, ugyanis pár óra múlva a piton már rajtam csúszkált össze-vissza. Eddie *-* Beleszerettem :3 Én is akarok kígyót >_>
Közben filmeztünk, majd estefele vacsiztunk. Illetve. Mivel Ákos aznap még semmit sem evett, ráparancsoltam, hogy: EGYÉL! :@
Ő meg durcásan kiment a konyhába. Látom veszi elő a virslit. Mondom: egész nap nem ettél és most tényleg virslit akarsz enni?? Az aztán a kiadós kaja. (Y)
Igen, de túl hamar beszéltem, ugyanis 2 csomag virsli, fél kiló kenyér és 3 zsemle került végül az asztalra.. xD És nekem is ennem kellett.. >_> Virsli után meg ettünk rántott sajtot *-*
Kaja után beállt nálam a jóllakott kisóvodás szindróma, és valami alvás félét műveltem, amúgy kb. semmire sem emlékszem. xD Ákos állítása szerint kb. fél órán át forgolódtam, csapkodtam meg nyüszítettem, és őt is nem egyszer leütöttem... Hát jó.xD
Csinált nekem egy kávét (aww mától csak ő csinál nekem mert fúh de finom volt :3 xD )
Aztán lassan nekiálltunk készülődni.
Rohamtempóban mentünk le buszmegállóba. És nem volt busz! xD
Így hát elindultunk gyalog, de egy másik buszmegállóból meg ment busz.


2 perccel előttünk...
Így hát Pétről besétáltunk Palotára (röpke 6 km a koromsötétben xD )
Út közben betértünk egy kocsmába összeszedni Hofit, de még ott maradtunk egy kicsit. Egész jó volt a hangulat, de volt egy csaj, aki olyan szinten ribanc volt, hogy jobbnak láttam lépni, mert kevés választott el attól, hogy nekimenjek.
Felmásztunk Alagba, koncert végére pont beestünk. Nem tudom mi volt, de tetszett. :D
Az énekes valami ritka nagy arc volt. xD És a képembe dugta a mikrofont o_O xD
Koncert után felmásztunk mamához, kóma volt majd hajnal 4-kor Ákos lépett a buszra.
Kb. ennyi. :D
Összességében jó hétvége volt, csak kb. hulla vagyok. >_>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése