2010. október 21., csütörtök

hát csak úgy

Kémiára a töritanár jött be. Kitalálta hogy tanuljunk meg görögül írni. Holnapra! xD
Angolból TZ-t írtunk, és ÁÁáááá! Rohadt nehéz volt pedig a kérdéseket is tudtam xD
Magyar végéről leléptem mert mennem kellett Veszprémbe. Gyors bementem postára befizetni az ECDL vizsga díját, aztán go pályaudvar. Megérkeztünk Veszprémbe 3 osztálytárssal, Anettal, Dorcival és Dáviddal. Felmásztunk a vizsgahelyszínre. Hát voltak viccesebb feladatok is, de szerintem meglesz... *hm*
Vizsga után találkoztam Danival (L) ^^
Lemásztunk plázába, kajáltunk, beszélgettünk stb és nyáá de szeretem :D(L)
18:30kor viszont könnyes búcsút kellett vennünk egymástól. Még szerencse hogy holnap is találkozunk ^^
Felültem a buszra. Mivel Pestre ment nem lacafacáztam, az első szabad embert letámadtam:
"Bocsi szabad ez a hely? ^^ "
Erre a lehető legmegszeppentebben rámnéz a pasi és Kisame akcentussal:
"Igén pérszé szábád éz á hély" De olyan szinten meg volt szeppenve hogy én is megszeppentem tőle! xD
És először tök azt hittem, hogy Dani mormon pajtija az illető, de mégsem mert engem nem akart megtéríteni muhaha xD
Tök jól kiszámoltam, hogy 19:05-re kiérek lakótelepre, ütközök Nikivel, aztán a 19:15össel meg indulok keresztanyumékhoz. Igen ám de a busz késett. És a lakótelepen a 19:15ös az orrom előtt suhant el pedig tök futottam rá. De nem is ez a legidegesítőbb, hanem hogy az utasok csak álltak és NÉZTEK ahogy gyámoltalanul az utolsó reménysugárba is kétségbeesetten kapaszkodva rohantam. De nem ám szóltak volna a sofőrnek hogy héjj egy nyomorék még ott csápol, neeeem. Ők csak az ablakra cuppanva néztek.
Kissé ideges lettem, ordítottam egyet, Niki meg kijelentette, hogy fél tőlem. Tök ari volt xd
Így hát felhívtam aput, hogy nem tudok hazamenni. Nem a legnagyobb örömmel, de bejött értem. Keresztanyuéknál kidobtak. Miután elvégeztem a dolgom, békésen elkezdtem hazafele kocogni.
Erre egyszer csak a sötétből egy hatalmas kutya rám vetette magát. Miközben elvesztettem az egyensúlyom akkorát ordítottam ijedtemben mint az állat >.< De végül visszanyertem az egyensúlyom, és nyugodtan, de mégis határozottan elindultam. A kutya még egy darabig szagolgatta a lábam, aztán megunt.
Miután kikanyarodtam az utcából, újra kocogni kezdtem. És peeersze hogy majdnem elütött egy kocsi.. -.- Mára már másodjára állt le a szívem.
Már kocogni se mertem, csak simán sétáltam haza. Épp mentem el kocsma mellett amikor részegebbnél részegebb emberek jöttek ki. Mondom na már csak ez hiányzott. Gyors átmentem az út másik oldalára, és háhh nem történt semmi! xD

Szóval ez egy ilyen nap volt.. Tsók ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése