2010. október 9., szombat

Nem valami kellemes Kakuzunak lenni.

Nos. Elég régóta nem írtam már. Ezért most bepótolom >.<
Szerda
3. óra után leléptem a suliból, mert kórházba kellett mennem. Ki kellett vágni belőlem 2 darabkát. Egyet a hónaljamból egyet meg a bordámtól. Bementem, doktornő (akinek mellesleg a vezetéknevében szerepel a retteg szó) mondta, hogy felül teljesen vetkőzzek le, és feküdjek fel az asztalra. Hát jóó. Levetkőztem és felfeküdtem az asztalra. Erre drága doktornéni az asztalánál békésen olvasgatta a Lidles és Tescos  szórólapokat azon tanakodva, hogy melyik boltban vegyen darált húst, és hogy 30 vagy 40 dekát-e, miközben én egy szál bögyben ott feküdtem az asztalon. Ajtó nyitva volt, emberek mászkáltak kint össze-vissza, és ha benéztek egyből engem láttak meg, aminek tényleg szívből örültem. Ráadásul az ablakok is nyitva voltak, és hát engem ismerve kicsit se fáztam =)
Aztán miután eldöntötte, hogy végül inkább a Pennybe megy és 35 deka húst vesz, akkor odajött hozzám. Bordáimba+ hónaljamba durr egy szuri. És elkezdett csonkítani. És baszki! Nem hatott a rohadt érzéstelenítő a hónaljamban. A doki meg nem hitte el, hogy mindent éreztem meg hogy kb. odaszülök annyira fáj. Mert hogy én csak beképzeltem magamnak stb. Alapból egy régebbi varratot vágott fel és varrt össze újra. És fúj de fájt aztakurva. Ráadásul még ott mondta is hogy: Hát, a biztonság kedvéért ezt most jó mélyről vágom ki neked, olyanan 1 centi mélyre levágok kb. :) Mondtam is magamba, hogy anyád pennáját.  És az érdekes, hogy  a bordáimnál semmit sem éreztem, meg is mondtam a dokinak, hogy jééé de fura a képzelőerőm, a bordámhoz egyszerűen  nem tudom odaképzelni hogy  fáj de a hónaljam miatt megpusztulok.
Nagyba feküdtem és hallgattam ahogy vág meg varr, amikor éreztem, hogy nagyon viszket a hátam. Kiderült, hogy a vér csorgott rajtam végig. Juppíí. Aztán miután végzett az utolsó öltéssel is, megkérte az asszisztensét, aki mellesleg minden csak nem szimpatikus, hogy törölgesse le rólam a vért. Erre jön a nőci, és kb. izomból kezdett el dörzsölni, még a friss varratot is. Még jó hogy nem egy csiszolópapírral esett nekem basszameg.
A sebész néni mondta, hogy ez egy ideig rohadtul fog fájni, (hónaljam) és hogy ne lepődjek meg, ha reggel arra kelek, hogy csupa vér a takaró. Mondom vicces. Műtét után indultam vissza a suliba. A kezem csak úgy tudtam tartani, mint azok a tipikus kanok, akik imádnak képzeletben dinnyét/hordót/2 kg kenyeret hordani a hónuk alatt. Szóval érdekesen nézhettem ki, főleg hogy még röhögtem is magamon.
Amikor visszaértem a suliba rohadt agresszív lettem mivel kib*szottul fájt a varrat. És hát bármi van, én agresszív vagyok. =/
Este itthon felment a lázam, gondolom mert begyulladt a seb.
Aztán amikor sikertelenül próbáltam fürdeni volt szerencsém felfedezni, hogy kissé gennyezik, + felrepedt és folydogál belőle a vér. Megint csak juppíí
Csütörtök
Na, ez egy tényleg zsúfolt nap volt.
1. óra matek doga, 2. óra kémia doga. Mindezeket úgy, hogy már megint felment a hőm és ritkaszarul voltam.
14:00-ra mennem kellett kötözésre. Fanni elkísért. Most nem az a nő volt aki tegnap bántott, hanem vmi pasi. Fogta a kötést és kegyetlenül letépte rólam. Nagy fájdalmamban kicsúszott a számon, hogy: ANYÁÁÁőőő ANYÁM!
Az érdekes az, hogy a tegnapi nőci szerint nagyon csúnya, belázasodhatok tőle stb.De ez a pasi meg ott mondogatta, hogy jaajj milyen szép hamar gyógyul stb. Mondom: Igen? Akkor miért kell még mindig fájdalomcsillapítón élnem?
Végül lecserélte a kötést, és mondta, hogy 13-án varratszedés. Jolvan.
Aztán Fanni átjött hozzánk. Újrakezdtem Danim szülinapi ajándékát kreálni, mert nagyon böszme lett az első verzió. Fanni segített. Utána 16:00-ra mentem keresztanyuékhoz, és vééégre megint kékesfekete a hajam (L)
Este 7-kor hazaértem, nekiálltam tanulni+ a csicskaavatót jóformán nekem kellett megszervezni szóval azzal is ügyködtem egy sort.
Péntek
Suliban Fanni kivasalta a hajam, meg dobott egy partysminket, mivel este Bundiknál buli volt.
Elvileg ezeket ünnepeltük:
-Dani 20. szülinapja
-Danival a 10. hónapfordulónk
-Sikeres angol szóbelim
-és hát végre Bundiknál voltunk :D
Danival megbeszéltük, hogy fél1kor találkozunk a sulim előtt. De hát mint sejtettem, nem volt ott, fél1kor még a kádból mászott ki. >.<
Nekem csak 5 órám volt, Fanninak 6, hát akkor gondoltam megvárom. Amíg Fanni órán ült, mi Bundikkal lementünk piacra meg Lidlbe gombát meg tejet venni >.<
Visszaértem suliba, erre Fanni közölte hogy mégse jön át, haza se megy, hanem egyből megy fehérvárra a pasijához.  Menjél mondom...Egyedül hazabattyogtam, megpróbáltam megint lefürdeni, már több sikerrel, majd hogy Danimnak tényleg jó napja legyen, nekiálltam csilisbabot kreálni. 4-kor befutott hozzánk. Néztünk Narutot, evett, aztán asszem 6-ra visszamentünk Palotára. Bundikkal meg Szecskával találkoztunk a buszmegben, és mentünk le Tescoba. Ildivel beszéltem, aki egyszer már hívott, hogy meglepiként egyszercsak beugrik Bundikékhoz pizzával meg sörrel. De Daninak ne mondjuk el. Hát jó. Tescoban Dani mindenképp sört akart, én meg nem tudtam már hogy mit mondjak kifogásnak >.< Végül 7 fele megérkeztünk Bundikhoz. Izzítottuk a pipát, iszogattunk, zenét hallgattunk stb. És épp amikor kezdett punnyadni a hangulat, Ildi csörgött, hogy megérkeztek, menjünk ki. Dani még mindig nem tudott semmiről, ezért azt mondtam neki, hogy fel kell ugranom mamához, légyszi kísérjen el. Kint Ildi meg Laci várt 3 doboz pizzával, sörrel és energiaitallal. Beszéltünk pár szót, majd a hideg miatt visszamenekültünk Bundik meleg, vízipipafüstös szobájába.
Narutot néztünk, majd Bundik mondta, hogy aludnia kéne, mert holnap nagyon korán kel, reggel 6kor már megy pestre. Jó, mi Danival meg Szecskával még Narutoztunk, majd Dani is kezdett bealudni. Igen ám, de én nem aludhattam ott, mennem kellett mamához. Könnyes búcsút vettem Danitól, majd Szecskát megkértem, hogy kísérjen el. Mamánál ahogy bezuhantam az ágyba úgy aludtam reggelig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése