2011. szeptember 4., vasárnap

Szombat-vasárnap

Röviden tömören:
Keresztanyámmal lementünk motorral Balatonalmádiba, ott fagyiztunk.. aah az a fagyi <3
Aztán lefuvarozott Füzfőre, ahol Norbi és Ricsi már várt. Onnan lesétáltunk hárman Dorottyáék nyaralójába. Én senkit sem ismertem, így csendesen ücsörögtem. Volt egy idő amikor kb. beindult a buli, akkor Rozi tanított minket salsázni meg ilyesmi. Aztán az egyik csajjal, Dórával bunyóztunk egyet, mivel ő jelenleg is harcművészetet tanul. Én amikor jártam anno karatéra akkor is nagyon ritkán birkóztunk, most Dóra meg kb. erre specializálódott. Nem is csoda, hogy 2× legyőzött.. xD Állandóan a nyakamra ment, hogy megfojtson, ráadásul a bordáimat is úgy összenyomta hogy majdnem megfulladtam. :D Jó fogásai vannak. De hogy ne tűnjek teljesen balféknek megjegyzem, hogy én is földhöz vágtam párszor. Sőőőt a harmadik menetet meg is nyertem! Mondjuk akkor már tényleg agresszióból támadtam.
Aztán analizálva a sérüléseinket mély beszélgetésbe elegyedtünk a többiekkel akik lelkes nézők voltak.
Utána éjfélkor ruhástól belegázoltunk a Balcsiba. Csupa iszap a nadrágom.. >.<
Ezután 1-2 órával én rosszul lettem és felmásztam, hogy akkor én most alszok, de hát nem sikerült.. Imádlak allergia <3 *-*
Ma meg délben hazajöttünk és kb. itt tartok most...
Igaz jobb bulira számítottam, de hát ez se volt rossz, na..:D Az a bunyó az este fénypontja volt. :D

jah és
MOTOOOR *-* <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése